2008. szeptember 25., csütörtök

Paragliding , vagy mi

Azt hiszem, ez az a sport(? - nincs benne semmi megterhelés, csak élvezet), amikor ejtőernyőre van valaki kötve, s motorcsónak húzza. De ha nem is így hívják, nem baj, ezt kipróbáltam, túléltem, és még jó is volt.

A legjobb az, amikor még nem tudni, mi lesz, hogy lesz, csak a távolodó csónakot látni, közben mind magasabbra szállni, majd megpillantani mindent, ami körül vesz. A látvány lenyűgöző, de nekem legjobban mégis a tenger tetszett. Még onnan fenntről is, egészen a tenger mélyéig leláttam, minden egyes követ, kisebb állatkákat, csodálatos volt. Nem is féltem volna annyira, ha beleesnék (amúgy iszonyodom a mély víztől, de akkor olyan szépnek, nyugodtnak tűnt).

Jó, ez csak 4 - 5 percig tartott, míg a hajó fordult egyet, majd lassan kezdett viszzahúzni, a lassú fordulásnál, derékig a vízben, majd újból kicsit a levegőbe nagyon pontos érkezés a hajóra.

Egyszer ezt is ki kell próbálni, de rászokni nem kell, elég drága (5 perc 40 euro, csoportos kedvezményes alku után 25 euro).

Nincsenek megjegyzések: